Մանկավարժական ճամբար Ծաղկունքում

նախագիծ

Վայրը՝ Ծաղկունք գյուղ

Նախատեսվող ժամանակահատվածը՝ մարտի 21-25

Մասնակիցներ ՝  

·         «Գագարին» նախագծի հանրակրթական դպրոցների դասավանդողներ,  

·         «Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիրի դասավանդողներ,

·         «Բլեյան» բաց ցանցով գործընկեր ուսումնական հաստատությունների դասավանդողներ,

·         Այլ ցանկացողներ, նախագիծը բաց է:

Համակարգող՝ Տաթև Աբրահամյան

Մասնագիտական խումբ՝

Ճամբարի բովանդակությունը

·         մանկավարժական քննարկումներ,

·         նախագծային ուսուցում,

·         երկրագործական նախագծեր  (եթե մարտ ամսին Ծաղկունքում սկսված կլինեն երկրագործական աշխատանքները)

·         երաժշտական գործունեություն

·         տեխնոլոգիական գործունեություն

Ճամբարի մասնակիցը պետք է ունենա.

·         Անհատական համակարգիչ (կամ  կարող է աշխատել հեռախոսով)

·         Աշխատանքային հագուստ

Օր առաջին

10:00` հանդիպում, մասնակիցների գրացնում, ծանոթություն, մանկավարժական ճամբարի ծրագրի ներկայացում ,

11:00-12:00` նախագծերով ուսուցումը կրթահամալիրում . ներկայացում –քննարկում,

12:00-12:30 ` ընդմիջում,

12:30-13:30`  մանկավարժական քննարկում՝ «Ինչպե՞ս մոտիվացնել սովորողին»

13:30- 14: 30` երաժշտական պարապմունք

Օր երկրորդ

10:00-10:30`  ընդհանուր պարապմունք

10:30- 11:15`  համատեղ նախագծերի (Զատիկ, Ձոն, ամառային ուսումնական-գյուղական ճամբարներ , այլ) մշակման ընթացք. մասնակիցները հանդես են գալիս առաջարկներով, առաջարկների քննարկում,

11:-12:00`  Համացանցը ուսուցչին օգնական. ուսուցչին անհրաժեշտ կայքեր, ծրագրեր, այդ թվում՝ «Դպիր» մանակավարժական ամսագրի և Մեդիագրադարանի ներկայացում,

12:00-12:30`  ընդմիջում,

12:30-13:30` մանկավարժական քննարկում. թեմա ՝ Ներառական կրթություն :

13:30-14:30` տեխնոլոգիական գործունեություն:

Օր երրորդ

10:00-11:00`  առավոտյան պարապմունք, երաժշտական պարապմունք

11:00-12:00` նախագծերի մշակման ընթացք, առաջարկների քննարկում  (նախագծային ուղղություններ՝ հայրենագիտական, էկոլոգիական, արտադրական, ընթերցողական, բարբառներին ուղղված, ուսումնական ժամերգություն, այլ նախաձեռնություններ՝ մասնակիցների առաջարկով):

12:00-12:30` ընդմիջում

12:30-13:30` մանկավարժական քննարկում ՝ « Ուսուցման, դասավանդման և դասավանդում սովորեցնելու մասին»  Ջորջ Պոյա

13:30_14:30`կրթահամալիրյան ֆլեշմոբները ՝ որպես սովորողի նախասիրությունների 

զարգացման գործիք

Օր չորրորդ

10:00-10:15` առավոտյան պարապմունք

10:15-11:00` Հայրենագիտությունը կրթահամալիրի հեղինակային ծրագրում, ճամփորդությամբ ուսուցում

11:00-12:00` ճամբարի ընթացքում մշակած նախագծերի ներկայացում- քննարկում,   (նախագծային ուղղություններ՝ հայրենագիտական, էկոլոգիական, արտադրական, ընթերցողական, բարբառներին ուղղված, ուսումնական ժամերգություն, այլ նախաձեռնություններ՝ մասնակիցների առաջարկով):

 12:00-12:30` ընդմիջում

12:30-13:30` մանկավարժական քննարկում՝  համայնքային դպրոցի մոդել  (արտադրությամբ ուսուցում, ուսումնական ժամերգություն, հայրենագիտություն, երկրագործություն, բանավոր պատմություն և մշակութային ժառանգություն, և այլն )

13:30-14:30` տեխնոլոգիական  գործունեություն, ճամբարային փոքրիկ հուշանվեր-ատրիբուտի պատրաստում

Օր հինգերորդ

10:00` հանդիպում կրթահամալիրի հիմնադիր, մենթոր Աշոտ Բլեյանի հետ, թեյխմություն, նաև՝ մանկավարժական ճամբարի ամփոփում, կարծիքների, մտքերի փոխանակում, առաջարկներ, հետագա հնարավոր համագործակցությունների, համատեղ նախագծերի քննարկում, պայմանավորվածություններ:

11:30` ճանաչենք Ծաղկունքը, քայլք Ծաղկունքի Սուրբ Սարգիս մատուռ և եկեղեցի՝ ուսումնական ժամերգություն եկեղեցում:

Հեռավար աշխատանք ՝

·         «Դպիր» ամսագրի ընթերցում,

·         Նախագծերի ձևակերպում :

Ճամբարի ընթացքում ներկայացված պրեզենտացիոն նյութերի, հոդվածների փաթեթի տրամադրում մասնակիցներին էլեկտրոնային տարբերակով:

Մասնակցության համար լրացնել հայտը:

Հոդվածների ընտրանի

Թողնել պատասխան

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Փոխել )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Փոխել )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Փոխել )

Connecting to %s